Az MFB kiemelt célja, hogy a 2017-ben elindított digitalizációs stratégia révén Közép-Európa első digitális fejlesztési bankja legyen. A fejlesztési folyamat az ügyfelek igényeire épül, ezért az MFB elsőként a legszélesebb célcsoport, a lakossági ügyfelek számára fejlesztett olyan alkalmazást, amelynek segítségével az interneten, akár otthonról is benyújthatják hitelkérelmüket a Lakossági Energiahatékonysági Hitelprogramban elérhető európai uniós forrásokra. A régió fejlesztési intézményei közül elsőként az MFB nyújt ilyen szolgáltatást, de a megoldás a kereskedelmi hitelintézetek fejlesztéseihez viszonyítva is kifejezetten progresszívnek számít.
Online igényelhető hitel
Az online hitelkérelmi rendszerben magánszemélyek adhatják be hiteligényüket ötmillió forintos hitelösszegig. A hiteligénylés egy gyors regisztrációt követően elindítható, a hitelkérelem kitöltését pedig bármikor szüneteltetheti, majd később folytathatja az ügyfél. Az ügyfelek a beruházás tervezésével, átgondolásával párhuzamosan folyamatosan feltölthetik a már rendelkezésre álló adatokat, azaz nem kell minden információt egy alkalommal megadni. A hiteligényléshez szükséges dokumentumokat az ügyfelek fel tudják tölteni az online felületre.
Szakértő támogatás
Az internetes hiteligénylés során az érdeklődők telefonon is kaphatnak segítséget. A regisztrációval kapcsolatban az MFB munkatársai, a dokumentáció kitöltésében pedig az MFB Pontokat üzemeltető hitelintézetek telefonos ügyfélszolgálata nyújt szakértő támogatást banki nyitvatartási időben.