A szolgáltatásokkal foglalkozó franchise üzletágak esetében általában kisebb befektetési összeggel és gyorsabb megtérülési mutatókkal lehet számolni, így nagyon sok kezdő vállalkozó és befektető keresi ezeket a lehetőségeket. Egy mosoda, kávézó vagy étterem megnyitásához és üzemeltetéséhez több tízmilliós befektetési összeg szükséges, amelynek megtérülési ideje jóval hosszabb, mint a néhány millió forinttal elindítható szolgáltatói üzletágak esetében.
„A szolgáltatások közül piaci tapasztalatunk alapján újra vonzó lett az ingatlanközvetítői szektor. Egyre többen jönnek rá, hogy a hazai fellendülés üzleti alapokon is jó befektetés, amelyhez mi húsz év ingatlanpiaci tapasztalatát és egy több mint 15 éve stabilan működő hálózati támogatást tudunk biztosítani” – nyilatkozta Szemler Tamás, a Duna House franchise igazgatója.
„Az piaci átlagot tekintve egy induló vállalkozásnál csak tíz százalék az esély arra, hogy 3-5 év múlva is stabilan működjön, szerencsére nekünk mások a tapasztalataink. Partnereink több mint fele már tíz éve csatlakozott hozzánk, és tart könnyedén lépést a változó piac által diktált feltételekkel. A bővülés cégcsoporton belül folyamatos, így várjuk azok jelentkezését, akik hasonlóan hosszú távon, velünk együtt szeretnének részesedni az ingatlanpiaci sikerekből.”
A Duna House jelenleg 130 irodával rendelkezik országszerte, amelyekben több mint ezer ingatlanértékesítő kolléga szolgálja ki az ügyfelek igényeit eladói és vevői oldalon egyaránt. A cégcsoport a hazai hálózat mellett Lengyelországban és Csehországban rendelkezik irodákkal.