A Second Life Toys egy japán szervezet, ami a szerv felajánlás fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet. Utóbbi kampányukkal elérték céljukat, de a gyerekek számára is érhetőbbé tették a tabuként kezelt témát.
A kezdeményezés lényege, hogy a megsérült játékokat, „megjavították”, amik így újra teljessé váltak és egészségesen „élhették” tovább életüket. A kampányhoz bárki csatlakozhat, csupán annyit kell tennie, hogy régi, megunt plüssjátékát nekik adományozza, akik pedig új lábat adnak a zsiráfnak és hosszú ormányt az elefántnak.
Az ötlet mögött komoly üzenet van. Japánban alig kap sajtófigyelmet a szerv felajánlás, és közel 14 000 ember van várólistán és közülük csupán 300 ember kapta meg az életmentő szervet. A kampány célja, hogy ez a szám idővel csökkenjen.
További érdekességekért, bátran keresse fel a Ház és Otthon Facebook oldalát!
(Kép: boredpanda.com)