Minden kornak megvannak a maga trendjei. A konyhában a tavalyi és idei év slágerei egyértelműen a pasztell termékek. A konyha ma már központi teret tölt be az otthonokban, a nők és háziasszonyok, valamint gourmet-rajongók pedig mindennap ebben a térben töltik el a legtöbb időt. Ennek köszönhetően alakultak át az igények is a konyha berendezése és az ott használatos gépek terén. Nem elég a funkció, mellette olyan plusz igények dominálnak, mint a vélemény és az egyéniség kifejezése, hangsúlyozása, valamint az egyediség.
„A Sencor egy évvel ezelőtt dobta piacra pasztell-kollekcióját. A márka szakértői megvizsgálták a piacot és ezt követően döntöttek úgy, hogy a naponta használatos konyhai kisgépek közül a legnépszerűbbeket öltöztetik pasztellszínekbe. A visszajelzések alapján a vásárlók szeretik ezeket a termékeket és a vásárláskor abszolút befolyásolja őket a termék színe, különösen a hölgyeket” – hangsúlyozza Lucza András, a Sencor magyarországi termékmenedzsere.
Az emberek többsége – körülbelül 80 százaléka – vásárláskor általában érzelmi alapon dönt, amit rendkívül nagy hányadban befolyásolnak a színek. Különösen igaz ez a lakberendezési tárgyakra, bútorokra és ma már a konyhai gépekre is.
További érdekességekért, bátran keresse fel a Ház és Otthon Facebook oldalát!