Egyedülálló kezdeményezéssel támogatja a SPAR a hazai termék innovációkat
Az áruházlánc az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével hívta életre a Hungaricool by SPAR termékinnovációs megmérettetést. A tavaly indult verseny során a szervezők a környezteti fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek. A legtehetségesebb fejlesztők számára előrelépést jelent, hogy már 2020. március végétől az összes INTERSPAR áruház kínálatába veszi termékeiket, és a SPAR online shopjában is megvásárolhatóak leszek.
Hazai pályán győzzük le a járványt
A segítség különösen nagy jelentőségű a mostani időszakban, hiszen a koronavírus világjárvány okozta gazdasági nehézségek kezelését minden olyan megoldás és intézkedés növeli, amely a termelés és gazdálkodás javítását célozza.
Startvonalon a magyar kisvállalkozások
Mintegy 300 vállalkozást mozgat meg a termékinnovációs verseny. Az akció annak a bizonyítéka, hogy a vállalat bízik a magyar kisvállalkozások erejében és tehetségében. Az áruházlánctól a 2019-ben legkiválóbbnak minősített nyolc árufejlesztés minden támogatást megkap, hogy a piacra lépjen és minél hatékonyabban, széles vevőközönséghez jusson el.
Segítség a sikeres piaci induláshoz
A szakmai zsűri által legígéretesebbnek tartott termékek az Országos Mezőgazdasági Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár tavalyi rendezvényén szállhattak versenybe. A közülük legjobb árufejlesztések – általános kereskedelmi és marketing-felkészítést követően – speciális, az áruházlánci beszállítói tevékenységet elősegítő féléves mentorprogramon vettek részt. A SPAR a figyelemfelkeltő árukihelyezések mellett kifejezetten erre a célra alkotott, egyedi termékhűtőkkel gondoskodik a kisvállalkozások termékeinek sikeréről.
A termékek elérhetőek az INTERSPAR áruházakban és online: www.spar.hu/onlineshop
A verseny hivatalos weboldala a www.hungaricool.hu