Jump to content

Az IKEA szívmelengető kampánya a menhelyi kutyusokért

2016. 03. 02. 20:01

A svéd cég eddig soha nem látott módon népszerűsíti és bátorítja az embereket a menhelyen élő állatok befogadására. Az egyedi és kreatív módon megvalósított projekt úgy tűnik nagyon is célba talált, és egyre több cég csatlakozik a kampányhoz.

Az IKEA eredeti és figyelemfelkeltő módon támogatja a menhelyi kutyák minél előbbi gazdára találását, és az örökbefogadás népszerűsítését. A szívmelengető ötlet a szingapúri IKEA és a helyi állatmenhely szoros együttműködésének hála valósult meg.

A Home for Hope projekt során a menyhelyen élő kutyáról egy profi fényképész fotókat készített, melyeket később életnagyságban ki is nyomtattak. A nyomtatást követően a kutyusok képeit ellátták egy QR kóddal, amit okostelefonnal pillanatok alatt le lehet olvasni, ezáltal még több képet és információt kapva az adott négylábúról.

És mi történt ezután? A szingapúri IKEA dolgozói telepakolták az egész vásárlóteret az örökbefogadásra váró kutyusok életnagyságú képeivel. Az ötlet annyira népszerűvé vált, hogy már több IKEA és cég jelezte, hogy csatlakozna a kampányhoz. A projektnek hála, valószínűleg sokkal több állat gazdára talál. Ahogy a Home for Hope mottója is tartja: „Néha egy bundás barát az, aki teljessé teszi az otthonod”.

Ne feledd, itthon is sokan gazdára várnak!

 


További érdekességekért, bátran keresse fel a Ház és Otthon  Facebook oldalát!
(Kép: ikea.com)